©Anna Autio

MLL:n Ruokolahden yhdistys

Paikallistoimintaa lapsiperheiden arjen värittämiseen ja tukemiseen. Tervetuloa!

Liittymällä jäseneksi pääset nauttimaan niin paikallisista kuin useista valtakunnallisistakin jäseneduista. Lue lisää kohdasta jäsenedut.

Ruokolahden MLL täyttää 100 vuotta vuonna 2024!

Potkaisemme juhlavuoden käyntiin niin uudella kuin vanhalla toiminnalla, sekä uusilla teemapäivillä!

Kupperiskeikka jatkaa normaaliin tapaansa kuukauden toisena lauantaina helmikuusta alkaen.

Uutena alkaa jututtamo teini-ikäisten vanhemmille aina kuukauden viimeisenä maanantaina. Aloitus helmikuussa.

Yhteistyöstä voimaa

Syksyn 2023 aikana olemme tavanneet muiden lähikuntien yhdistysten kanssa ja keskustelleet mahdollisuudesta yhteistyökuvioihin tulevaisuudessa. Lisäksi kaikkien edun mukaisesti pyrimme jatkossa paremmin välttelemään samanlaisten tapahtumien päällekäisyyksiä ja tiuhaa tahtia, kuten viikon välein olevat kirpputoritapahtumat.

Lisäksi yhdistyksemme on mukana kunta on kotipesä- työryhmässä ja pyrimme kasvattamaan panostamme myös teini-ikäisten lasten asioissa.

Kiinnostaako vapaaehtoistyö?

Meillä olisi tarjolla monenlaista hommaa, mitä voit omien voimavarojen ja ajankäytön mukaan tehdä ja otamme vastaan ilomielin uusia ideoita!

Vapaaehtoistiimiin liittyminen ei edellytä paikallisyhdistyksen hallitukseen liittymistä!

Voit toimia vapaaehtoisena esim. perhekahvilassa tai kuulua kupperiskeikkaa- liikuntatapahtuman kasausrinkiin. Meillä et joudu koskaan missään asiassa tahtomattasi yksin vastuuseen, vaan jaamme kaikki hommat ja vastuuvuorot. Olisiko sinulla kenties muita ideoita? Mielikuvitusta ja tarmoa vaikka muille jakaa? Tervetuloa mukaan tekemään Ruokolahdesta entistäkin mukavampi ja virkeämpi paikka lapsiperheille!