©Päivi Karjalainen

Perhekahvila (TAUOLLA!)

MLL:n perhekahvilaan ovat kaikki tervetulleita!

Kerran kuukaudessa (katso päivämäärät alta) perjantaina klo 9:30-11:30 kerhotila Kompassissa (Toritie 6)

MLL:n Ruokolahden paikallisyhdistys aloitti syksyllä 2018 taas perinteisen perhekahvilan pitämisen. Joka toinen viikko Kompassissa Ruokolahden torin laidalla tavataan perheitä ja vietetään aikaa yhdessä. Välillä kahvilassa on pienen hetken ajan myös yhteistä ohjattua toimintaa, tietoiskuja tai muuta lapsiperheille hyödyllistä ohjelmaa. Tarjolla on aina välipalaa, josta vapaaehtoinen maksu.

Hei, tiesitkö! Perhekahvilaan ovat tervetulleita myös mummot ja vaarit, lastenlasten kanssa tai ilman. Ruokolahdella asuu paljon myös lapsiperheitä, joiden tukiverkot ovat kaukana. Ilahdutat perheitä tulemalla vaikka lukemaan lapselle kirjan, tai askartelemaan hänen kanssaan.

HUOM! Samassa tilassa samaan ajankohtaan toimii seurakunnan perhekahvila kahdesti kuukaudessa. Heidän tarkemmat päivämäärät löydät seurakunnan sivuilta.

Kevään 2023 perhekahvilakerrat ja ohjelma

Perhekahvilassa pääpaino on vapaalla jutustelulla sekä uusien ja vanhojen ystävien tapaamisella, mutta järjestämme välillä jotain ohjattuakin toimintaa kuten yhteistä keskustelua, tuote-esittelyjä tai muuta mielen virkistystä.

Ohjattu toiminta alkaa klo 10, ellei muuta mainintaa aiheesta ole. Vierailijoiden alustukset kestävät noin 10-15 minuuttia. Aikaa on myös kysymyksille ja keskustelulle. Voit jo etukäteen miettiä kotona, olisiko sinulla jokin aiheeseen liittyvä kysymys mihin kaipaisit vastausta?

Ohjelma päivittyy jos muutoksia päiviin tai lisää sisältöä tulee.

Perhekahvila tauolla! Ohjelma päivittyy aikanaan.