©Anna Autio

MLL:n Ruokolahden yhdistys

Paikallistoimintaa lapsiperheiden arjen värittämiseen ja tukemiseen. Tervetuloa!

Liittymällä jäseneksi pääset nauttimaan niin paikallisista kuin useista valtakunnallisistakin jäseneduista. Lue lisää kohdasta jäsenedut.

Lapset ensin!

Rahankeräys on startannut. Lahjoitusaikaa 7.8. saakka.

Ruokolahden MLL 100v

Syyskuussa juhlitaan!

Kiinnostaako vapaaehtoistyö?

Meillä olisi tarjolla monenlaista hommaa, mitä voit omien voimavarojen ja ajankäytön mukaan tehdä ja otamme vastaan ilomielin uusia ideoita!

Vapaaehtoistiimiin liittyminen ei edellytä paikallisyhdistyksen hallitukseen liittymistä!

Voit toimia vapaaehtoisena esim. perhekahvilassa tai kuulua kupperiskeikkaa- liikuntatapahtuman kasausrinkiin. Meillä et joudu koskaan missään asiassa tahtomattasi yksin vastuuseen, vaan jaamme kaikki hommat ja vastuuvuorot. Olisiko sinulla kenties muita ideoita? Mielikuvitusta ja tarmoa vaikka muille jakaa? Tervetuloa mukaan tekemään Ruokolahdesta entistäkin mukavampi ja virkeämpi paikka lapsiperheille!