©Anna Autio

Vauvajuhla

Vauvajuhlassa juhlitaan vuoden uusia tulokkaita

Vuoden 2024 vauvajuhla tulossa marraskuussa

Vauvajuhla on kerran vuodessa järjestettävä tilaisuus Ruokolahtelaisille perheille, joissa on perheenlisäystä odotettavissa kuluvana vuonna. Se järjestetään illalla, jotta mahdollisimman moni työssäkäyväkin vanhempi voi osallistua, ja paikassa missä isommille sisaruksille löytyy myös leluja. Paikalle saapuvia odottaa meidän tervehdys, makoisat tarjoilut sekä yllätyslahja. Yhdistyksemme haluaa näin onnitella teitä ja kiittää siitä että tuotte uutta eloa kotikuntaamme. Te olette tärkeitä!

Juhla tarjoaa oivan tilaisuuden vanhemmille tutustua muihin saman ikäisten lasten vanhempiin, ja esimerkiksi muualta muuttaneille hyvä keino tutustua muihin paikallisiin. Voi myös pienentää kynnystä lähteä käymään kerhoissa ja tapahtumissa.

Juhlaan osallistuminen ei velvoita mihinkään, eikä vaadi voimassa olevaa MLL jäsenyyttä.

Kuulutko kohderyhmään?

Vuosi 2024

Vauvajuhla 2024 on teitä varten, joilla laskettu aika 1.1.2024.-31.12.2024

Seuraa ilmoittelua

Mikä nauraa niinkuin aurinko, mikä itkee niinkuin kuu?
Mille meidän isä salaa kuiskaa "Baby, I love you"
Nyt tulkaa kaikki katsomaan kun vauva hymyilee,
niin tiedättepä senkin missä onni lymyilee!

"Pentti Rasinkangas ja Ohilyönti: Meidän uusi vauva, 3. säkeistö."

Historia

Ensimmäinen vauvajuhla järjestettiin 30.10.2019 kerhotila Kompassissa. Tapahtumaan oli kutsuttu kaikki vuonna 2019 syntyneiden tai syntyvien perheet. Paikalla oli 3 hallituksemme jäsentä ja mukava porukka perheitä vauvoineen ja vanhempine lapsineen.

2020 vauvajuhlaa ei järjestetty koronan vuoksi, vaan lahjamme jaettiin perheille Eksoten neuvolasta.

2021 vauvoja juhlittiin taas  livenä.