©Anna Autio

Tietoa yhdistyksestä

MLL:n toiminnan perusta on paikallinen vapaaehtoistoiminta, joka vastaa lapsiperheiden tarpeisiin. Pyrimme parantamaan lapsiperheiden hyvinvointia ja edistämään ihmisten välistä kanssakäymistä sekä yhteistyötä muiden paikallisten toimijoiden kanssa. MLL toimii vaikuttamalla ja vaikuttaa toimimalla.

Tervetuloa mukaan joukkoon tekemään ja tukemaan toimintaamme ruokolahtelaisten lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyväksi!

Toimintamme pyörii vapaaehtoisvoimin. Tapahtumien järjestely on hallitusten jäsenien vastuulla, mutta toivomme myös muiden jäsenien sekä paikallisten ihmisten osallistuvan tapahtumien järjestelyyn ja ideointiin. Hyvistä ideoista kannattaa vinkata meille!

Toimintaamme voi tukea myös rahallisesti joko yksityisenä henkilönä tai yrityksenä. Tavaralahjoituksia meidän on vaikea ottaa vastaan, mutta kiitollisena otamme vastaan kaiken avun, mikä mahdollistaa yhdistyksemme monipuolista toimintaa.

Yhteystiedot- sivua alaspäin selaamalla löydät eri keinot ottaa meihin yhteyttä. Kaikista helpoiten käy ihan sivustolla olevalla lomakkeella.