Menneet tapahtumat

Kupperiskeikkaa 10 vuotta 29.2.2020

Kupperiskeikan 10-vuotisjuhliin saapui huikeat 240 ihmistä! Sisääntulo-ovella raikasi lasten musiikki. Hallin kulmassa oli mahdollisuus onkia karkkia yhdellä eurolla ja Milli-leijona myös vieraili hetken aikaa. Tapahtumaan oli lainattu lisää välineitä muualta vaihtelun vuoksi. Seiniltä pääsi lukemaan paikallislehdessä julkaistun artikkelin 10 vuoden takaa, jossa kerrottiin että ensimmäisessä kupperiskeikassa oli tarjolla pitsaa. Siispä mitäpä muuta olisimme tälläkään kertaa tarjonneet!

Klikkaa kuvasta niin pääset gallerianäkymään.

Ystävänpäivädisco 2020

Klikkaa kuvasta ja pääset gallerianäkymään.

1-4 -luokkien discon ylivoimainen toivebiisi soi viimeisenä. Tässä discoväki sekä Ellan ja Aleksin kappale yöjuna rovaniemelle.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

MLL goes FreeSki -tapahtumat

Hiihtotapahtumassa riitti iloa ja aurinkoa

3.3.2018 Vaittilan rannassa järjestetty koko perheen hiihtotapahtuma kasasi Saimaan jäälle iloisen joukon ihmisiä. Tapahtumassa esiintyi ensimmäistä kertaa myös Ruokolahden MLL:n maskotti Milli. Hiihtämisen lisäksi tapahtumassa pääsi halutessaan heppa-ajelulle, pilkkimistä kokeilemaan sekä mäenlaskuun. Evääksi maistui paistettu makkara ja lämmin mehu.

Milli ilahdutti lapsia ja esittäytyi yleisölle ensimmäistä kertaa.
Milli nappasi kainaloon yhdistyksemme puheenjohtajana tammikuun alusta aloittaneen Nooran.
Myös mäenlaskuun riitti innokkaita vauhdinhurmasta nauttivia osallistujia.
Reen kyytiin hyppäsi lasten lisäksi myös Milli
Rekiajelukeli oli hienoimmillaan maaliskuun alussa.
Hymy oli herkässä myös järjestäjillä

Max ja Moritz kujeilivat Rasilassa

Ruokolahtelaiset lapset saivat viime keväänä kurittomia vieraita. Kirkonkylän koululla velmuilivat kahden näytöksen verran veljekset Max ja Moritz jyväskyläläisen Teatterikoneen tuomina. Koululuokille ja päiväkoti-ikäisille lapsille järjestetyt näytökset olivat mahdollisia Ruokolahden Mieslaulajilta saadun lahjoituksen sekä yhdistyksen oman Kevätilo-keräyksen tuoton ansiosta. Kiitos kaikille tukijoille!

Kevätkonsertti 2016 Aaronmeiden

Huhtikuinen kevätkonsertti veti Ruokolahden liikuntahallin täyteen väkeä. Päivähoitolapset sekä kotihoidossa olevat lapset vanhempineen pääsivät nauttimaan Aaronmeidenin mukaansa tempaavasta musiikista. Myöhemmin Aaronmeiden eli Aaro Vuotila laulatti ja nauratti alakoululaisia. Molemmat konsertit olivat oikein onnistuneita! Yhdistyksemme kiittää Ruokolahden mieslaulajia sekä Laulu-Eukkoja, joiden lahjoituksella osa konsertin kuluista katettiin.

Aaronmeiden eli Aaro Vuotila
Aaronmeiden laulatti ja leikitti lapsia kevätkonsertissa!

Kuvia vanhoista tapahtumista