MLL 100 vuotta

10.1.2020

Laskettu aika 2020? Vilkaisepa tämä ja käy tutustumassa Toiminta-kohdasta mikä juttu tämä on.

Tiesitkös että Mannerheimin Lastensuojeluliitto täyttää tänä vuonna jo 100 vuotta? No nytpäs tiedät!

Tämän vuoksi myös meillä on ihan spesiaali vuosi. Ihan kaikkea ei olla vielä suunniteltu, eikä ikinä tiedä mitä vuosi tuo tullessaankaan, mutta sen tiedämme että toivotamme ilomielin tervetulleeksi tänäkin vuonna uudet jäsenet ja uudet vapaaehtoiset. Te ootte se kantava voima, jonka ansiosta yhdistyksemme juhlii lokakuussa 100-vuotissynttäreitään.

Tammikuussa alkaa tapahtua. Ensimmäinen muutos oli että MLL Kymen piiri ry:n nimi muuttui MLL Kaakkois-Suomen piiri ry:ksi, ja pian tulette huomaamaan muutakin.

Meillä Ruokolahdella vuosi alkaa vauhdikkaasti perinteisten kerho- ja tapahtumatoimintojen seurassa:
Pe 10.1. Perhekahvila klo 9:30-11:30 (Kerhotila Kompassi, Toritie 6)
Ti 14.1. Terhokerho klo 17:30-19 (Jaakkima, Opistontie 21, takapihan kerhotila)
La 18.1. Kupperiskeikkaa klo 10-11:30 (Ruokolahden liikuntahalli)

Jos toimintamme ei ole vielä tuttua, lue lisää täältä sivustolta.